Karácsony a 3-as metróról: Megkezdődött a mozgó szaunák felszámolása
Amíg a 3-as metróvonalon közlekedő kocsikat felújító orosz cég nem járul hozzá, nem tudják megkezdeni a klímaberendezések felszerelését, de a munka előkészítése már zajlik.
Amíg a 3-as metróvonalon közlekedő kocsikat felújító orosz cég nem járul hozzá, nem tudják megkezdeni a klímaberendezések felszerelését, de a munka előkészítése már zajlik.
Mindössze hat kocsiban lesz a 222-ből.
A 3-as metróvonal felújítása újabb állomásához érkezett.
Mióta megérkeztek az orosz Metrovagonmas által "felújított" metrószerelvények Budapestre, azóta slágertéma, hogy klimatizálni kellene őket. A Pesti Hírlap cikke szerint, bár műszaki szempontból már sokkal jobbak a klimatizálás esélyei, mint egy éve, azonban idén is marad a meleg a nyári hónapokban a kocsikban.
A nagy meleg miatt lép a főváros. Légkondicionáló egyelőre nem lesz a metrókocsikban.
Minden kocsit biztosan nem tudnak klímásra állítani az idén, de a munkát el fogják kezdeni - ígérte.
A liftépítés megzavarta volna a 3-as metró buszos pótlását, de a BKV most már nekilátott a Dózsa György úti állomás utólagos akadálymentesítésének. A beépítés 2022 tavaszán kezdődik, kérdés, elég lesz-e a pénz, nyolc állomásra összesen 5,6 milliárd forint van.
Ha a szükséges források rendelkezésre állnak, a 3-as metró káposztásmegyeri meghosszabbításának tervezése még az idén lezárható.
A következő nyarak során is tűzforró kocsikban lehet majd utazgatni. Vitézy Dávid szerint ez nincs jól.
Az államtitkár szerint a BKV megkapja a pénzt az új buszokra és a 3-as metró felújítására is megvan a forrás.
A főváros csak kínkeservesen tudta tető alá hozni a 3-as metró felújítását, mert a rendelkezésre álló forrás már az elején szűkös volt. Most a BKV és az önkormányzat kiszolgáltatottak az alagút felújítását végző cégnek.
Szerencsés kimenetelű baleset ért egy férfit a 3-as metróban: a vágányok közé esett, de nem gázolta el az érkező szerelvény.
Nem csak új vágánypár épül, megújulnak a megállók is.
Elgázolt egy embert a 3-as metró a Klinikák megállónál – közölte a katasztrófavédelem csütörtökön a honlapján.
A szakasz felújítása miatt gyakrabban indul a 2-es villamos, a trolik pedig meghosszabbított útvonalon közlekednek.
Az Arany János utcai és a Ferenciek terei állomások lezárásával március 9-én elkezdik a 3-as metró középső szakaszának felújítását. A déli szakasz állomásait várhatóan 2020 végén adják át, a középső szakasz 2022-re lehet kész, az ára 90 milliárd forint.
A főpolgármester elmagyarázta, miért szavazta le az ellenzéki többség a fideszes Ughy Attila módosító javaslatát, amely beemelte volna Budapesti idei költségvetésébe a klímaberendezések beszerzését a 3-as metró szerelvényeibe.
A szerelvények március 9-től nem fognak megállni az Arany János utca és a Ferenciek tere állomásokon, áthaladnak rajta.